måndag 12 december 2011

God morgon.

En ny dag och en Ny tisdag... Idag är det Lucia :)
Men som tråkigt är att Teos dagis inte skulle ha lucia :/ pga, renovering... Så det är väldigt tråkigt... men så se fram emot nästa år.. haha ;)

Idag ska jag och lilla till BVC vid 10.30 :) och sen ska vi till Torpsbruk och hälsa på Sophie och Wilma :D
Grabbarna grus är på dagis nu och vad dom ska göra idag vet jag ej .

Jag mår lite bättre idag... det kommer ju som sagt i perioder då man typ bara sitter och lipar :/ Fast jag vet hur allt ska vara , tänker väll mest för barnen och så ska man bli själv osv... så det är väldigt många tankar som snurrar runt i planeten just nu.

Alice ligger och sover och jag har precis kommit ur duschen... ska gå och ta på mig lite kläder och sen amma och sen iväg till BVC :)

någon bild kan komma sen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar