onsdag 2 februari 2011

Hejsan Svejsan.

Det var längesen man skrev :)
Vad har hänt.. Jo Teo har blivit frisk och jag har blivit närstan nästan helt frisk, och Martin ligger i bihåleinflammation :( stackars min lilla älskling.
Idag har jag jobbat 7-16.30 och det gick bara bra :D Hade kunnat jobba kvällen, fråga mig inte varför men jag hade en sådan dag jag känner bara för att vara på jobbet :)

*Vi backar tillbaka till måndag då mamma och jag åkte till Ullared :) guuuud så roligt :D man kan ju fasen handla ihjäl sig. Helt livsfarligt att åka dit ;) Vi fick massa handlat :) massa kläder och ytterkläder osv, som behövs till våren och större kläder :) han har nu kläder i 104 :) *


* Serien The Vampire Diaries .. Jag bara Älskar den.. !! längtar tills i morgon då jag kan se det nyaste avsnitt :) Åh drägel drägel :P hhahaha!! Hade gärna varit med i filmen.. thii!!
Kan se om och om och om igen :) *

love love love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar