torsdag 3 februari 2011

Inte SANT!!!

Jag tror inte det är sant. Harre gud var var nästan heltt jävla återstälda jag och Teo och så inatt blev det skit att allt. Teo fick en ny sorts hosta som han inte har haft innan och 39.5 i feber. Och jag nyser och snorar som ett vet inte vad!! Fan rent ut sagt så jäklans tråkigt det är.
Jag som börjar på heltids schema på måndag! skit skit skit.

Medans jag var uppe inatt 100 gånger åt Teo så tittade jag ut, shit vilket skit väder. Vad det snöar och blåser.
Jobbade kväll igår och då  snöade det  gigantiska snöflingor, men det va lite fint faktiskt att dom var så stora. ÅH okej nu har jag nysit seriöst 10 gånger på raken, och det fortsätter... usch usch usch!!

Idag var det  massa att klaga på!

Teo Glaaaad :) 


Klappade Hästar och de fick knäckebröd :) 



Jag vill vara med på kort säger HIAHIA !! 



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar