söndag 17 april 2011

Söndags SOOOOOL :D

Idag var det verkligen en FIN dag :)

Martin och Teo åkte till Ingelstad och jag åkte ut till mamma och pappa en sväng. Hos mamma och pappa blev det vofflor när jag kom men orkade bara en .. hehe. :) Sen blev det dax att städa bilen och tvätta bilen. Nu när det var färdigt blev den som ny :D
Var verkligen roligt att städa bilen när den blev så fin :) hittade dock långa repor efter jag hade tvättat bilen och var i fan kommer dom ifrån ??? hm.... mysko :(

Hade en jätte trevlig eftermiddag hos mamma och pappa :D är det iof alltid :D
Nu är jag hemma ensam för pojkarna har inte kommit hem än. Lyssnar på lite musik och softar :) haha.
Har tittat på nya avsnittet på The Vampire Diaries. Så J*VLA BRA!!! LOVE IT:


Neh nu ska jag käka något... BY BY





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar