fredag 15 april 2011

Typ Orolig natt ..

Bara för att Teo sover som en sten sover jag oroligt, först då så la Teo sig runt 21 och sen klart somnade jag, jag vaknade gick upp och skulle titta på tv, men mådde lite illa så gick och la mig.
Martin var på After Work och jag ville inte att han skulle gå den biter från stan och hem helt ensam, och eftersom han inte svarade på sms så blev jag lite orolig, jag vet att han klarar sig själv. hahaha!! :P
Och i samma veva så blev klockan 02 och ingen Martin hemma och varken Teo har vaknat vilket är OVANLIGT. men han sov antagligen gott :) Sen somnade jag och självklart skickar Martin ett sms och jag vaknar inte till.. typiskt. Men så vaknade jag när han kom hem. Han kom hem ensam men han skrev att vi är på väg hem så antar att de två grannarna var med. Sen kunde jag inte somna om för Teo hade fortfarande inte vaknat till... var helt olikt han och väldigt skönt att han kan sova hela natten. Jag slumrade till och vid 04 tiden vaknade han :D han skulle inte ligga i mitten och det fick jag göra. somnade till *DUNK*SKRIK* och Teo hade ramlat ur sängen. ! Vilken natt asså. huannameja.

Jag vaknade nu vid 8 kunde inte sova, min pojkarna snarkade gott när jag gick. :D
Ska till Jysk idag när det öppnar tror jag ska hämta en Tripp trapp stol som jag har beställt :) den var så billigt och så super fin :)
Men vad ska vi hitta på mera?? hm...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår var vi på strandbjörket och pojkarna var så söta :D Dom hade verkligen saknar varandra. .såg det ut som iaf :P

Här kommer GOA GOS biler på dom som små <3<3

2008

2009


2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar