måndag 9 maj 2011

God kväll :D

Idag har jag jobbat 7-16.15. Gick bra idag :D haha som alla andra dagar ;)
Men trodde inte jag skulle komma till jobbet :( FAN VAD ONT I RYGGEN jag hade :( fy för fasen. Men på vägen ut till bilen så släppte det.. Tur det ..!!

Kom hem och började laga lite mat.. sen gick jag och Teo ut till de andra barnen och lekte lite.. gud vad barnen är snälla ... Teo har det så roligt :D

Martin är och nattar Teo och jag har plockat upp lite här hemma. Är så in i nordens täppt i näsan.. usch så jobbigt med nästeppa :/ får nog ta nässpray till natten, . annars kan varken martin eller jag sova :P eller när jag sover så snarkar jag.. haha Martin fick sova på soffan :P jag kan fan inte rå för att jag snarkar :P *fniss* jag tycker det var ganska roligt :D
Tittar på Tåg på YouTube :D



Teo Nya Cykel
 
Jag kan cykla FORT :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar