lördag 7 maj 2011

Min lilla bäse i magen..

Ja då var man gravid igen :) Gud så roligt det är. Än så länge mår jag super, mår inte illa eller något sådant. Jag har inte spytt heller. Men dock är jag grymt hungrig hela hela tiden men det är inget som är ovanligt :P

Vi var på ultraljud 6/5-11 och är i V.15... bäsen bara sparkade sparkade och sparkade var inte stilla något :) den var sååå sööt :) men dock fick vi en konstig bild men man ser ansiktet :)

Den är lika stor som ett äpple... Jag växer och växer och har en liten kula :D

Teo är jätte glad att han ska bli storebror och han tror det kommer att bli en lillasyster, men får vi la se :P

Den 25/5 ska vi till ett ultraljud till :D och då är jag typ i v.18 :P
Ska börja skriva mer för nu är det lite roligare att skriva när man verkligen har något att skriva om :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar