onsdag 21 september 2011

It was a long time since I blogged...

Hej hej ... ja det var ett tag sen jag bloggade nu!! får kanske ta och börja med detta...!!

Jo vart ska man börja.?
Jag är i v.34 och har 5½ veckor kvar av min graviditet :) Jag längtar som attan efter lilla bebisen i magen ... *Alice* eller så har barnmorskan fel så är det en pojk... men vad ska han heta då?? ja det har vi inte listat ut än :P Det enda jobbiga med denna graviditet är foglossningen... men annars kan man inte ha en bättre graviditet.. Har inte spytt en enda gång, har inte mått dåligt en enda gång så bättre kan man inte må :) TOPPEN <3

Teo växer och växer... Han är en lugn och cool kille som kan verkligen ALLT... en ny *lotta* :) <3<3
Just nu är han på dagis och leker av sig :)

Igår så firade jag och martin 1 års förlovning och på fredag ska vi gå på bio :) yippi.. dock så går inte harry potter för ens på lördag 15.00 och då är vi iväg, lite typiskt. Men vi få se en annan braig film :)

Har städat idag.. så skönt när det luktar gott i sin lilla lya :):)

Nu så är bullens korv i grytan så ska fixa klart...


Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar