torsdag 29 september 2011

Varm och solig dag..

Hade vi det igår, riktigt härligt väder. Vi börjar dagen med att stiga upp vid 8.00. Äta frukost och klä på oss. Sen fick jag ett ryck och började städa :) Blev så fint så fint. Senare runt 11 kanske plingade det på dörren och då va det grannarna som ville leka. Engla, Matilda och Stina + Teo då så klart :) Sofia Engla , Jag Teo , Joakim Matilda och Stina, vi packade in oss i två bilar och åkte till pop stället Mc Donald och käkade lunch :) Vi hade det så SUPER trevligt :) Efter det åkte vi till strandbjörket och lekte massor :) KOMMER BILDER <3 När vi var färdiga rund 14.00 så åkte vi hem och la upp filtar på gräsmattan, hämtade ut tallrikar, muggar... och vi mös alle hopa med att äta Glass, saft och kaffe .. jag drack faktiskt kaffe för en gång skull utan mjölk.. har fått ha mjölk i under graviditeten, men drack nu utan och FAN så gott kaffe jocke hade kokat :) Sen kommer Martin och Flickornas mamma Lina hem !! Vi bestämmer att vi ska ha STOR kvällsmat hemma hos oss. Vi är 9 stycken :) Vi va tre kvinnor i köket och lagade Tacos och äppelpaj.. :) så otroligt mysigt.. det va fullt ÖS på barnen så ni anar inte :D <3<3 Vi alla sov säkert AS GOTT inatt... iaf barnen!!!! Jag vaknade typ 04.45 och så vibrerade det till i min telefon, och sen i Martins. Vem fasen skickar nu ??? hmmm.. Jo det va GODA NYHETER!!!!! Teo har fått en kusin :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar