torsdag 20 oktober 2011

Blev genast ledsen...

Usch ja ... gick in på min försäkringskassa konto på var nyfiken på graviditetspenningen jag ska få... Blev genast besviken.. hur fan tror dom att man ska överleva...!!! Idioter... får panik.
Fan man överlever inte.. vad ska man göra åt detta.. ja du finns nog inget att göra åt det.. för mer ersättning kan man inte fåå... FY FAN!!!

Blir extra roligt att säga detta till M...han lär inte blir så glad.!! Men är inte mitt fel men endå! :( :( :( :(
Fan tänk om jag skulle vara ensamstående, då hade jag för helvete fått bo på gatan. Men vad ska man tycka....

-------------------------------------------------------------
Idag är det städ dag.. tappade genast sugen efter att fått veta om försäkringskassan :(
Grabbarna är i Ingelstad med Olivias kille och bonar med bilarna :D lite roligt :D

usch ne orkar inte skriva... är suuuuur!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar