måndag 24 oktober 2011

Full dag :)

Hej hej.... Idag har det varit en rolig och trevlig dag.
Dagen började med att T och jag försov oss i en kvart.. men det var rätt skönt faktiskt att sova den kvarten, sen fick jag stressa men inte T inte han tog sin lååååångsamma tid på sig :P haha.. man ska inte stressa. !! Sen körde vi genom räppe för att T ska kanske om man har tur att se tåget och när bommarna gått ner och det blinkar rött... det är det bästa han vet <3 och bommarna hade gått ner och det blinkar rött... Då kommer tåget och stannar över vägen... jaha tänkte jag 08.55 var klockan när den kom och strax efter 09.05 körde tåget igen. .. jag började åter känna mig lite stressad för jag skulle vara hos Barnmorskan vid 09.40 ! ... Lämnar T på dagis och åker till MVC !!

**MVC: Allt gick kanon bra... bra blodvärde , bra sockervärde, bra blodtryck ...allt var fininmangen <3 Bebis hjärtljud lät högt och underbart och ... hennes hjärtljud ligger på 137 :) men hon vill INTE fixera dig... inte end i närheten... rackans Tös/Pojk. Men får hoppas på att hon/ han vill komma ut snart endå :) ska motionera lite extra så får vi se :)

**Grand Samakand: Var jag på efter mvc med wictoria och barnen :) Vi hade det jätte mysigt !!
T fick en fuskolle och ett par AS SNYGGA mjukisbyxor :) Vi käkade McDonalds och käkade klass... mys mys!!! 

**Hemma:Nu är jag hemma och T och M har kommit hem :D mina små pojkar :) <3 Få se funderade på att göra köttfärssoppa.. men vi få se.. kan bli fläskfilégryta oxå :) thiii .....

ha en kanon eftermiddag /kväll... BYBY


få se om det kommer lite kort den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar