onsdag 19 oktober 2011

Redan Torsdag....

Vad dagarna går.. !!
Idag igen är vi hundvakt åt de små söta valparna :)

Mår så där idag.. sover väldigt illa... teo väcker mig med att köra tårna i ryggen osv.. och sen vaknar jag att att jag är tröstig och täppt i näsan...!! usch det är verkligen inte roligt.. men men!!
Det spänner mer och mer och bebisen sparkar hårdare och hårdare.. det är nog inte så mycket plats kvar ;) thiii.... nu drömmer man om bebis och vill att hon ska komma ut :)

Teo frågar varge morgon om bebis har kommit ut :) han är så söööt.... sen säger han ... när bebis kommer ut kan du springa och jaga mig... åh vad han säkert längtar till jag kan busa massor med han !! <3


Teo har fått en ny bilstol och han är jätte jätte nöjd :) <3

Nja nu ska vi se om vi kan förbereda maten... BYBY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar