torsdag 6 januari 2011

Bio - Resturang

Hej Hej.. Idag har det varit en kanon dag. Jag vaknade 07.30 av att min mobil ringde, sedan kunde jag inte somna om.. T vaknade vid 07.50 Vi gick upp och satte igång barnprogrammet och jag hoppade in i duschen. Sen så klart frukost :)

Stor älsklingen var sömnig och sov till 11.45 tiden. klockan tickade och så blev den 14.00 vi började packa teos saker och sedan åkte vi till Olivia och Rebecca för att som skulle vara barnvakt, Älsklingen och jag skulle på Bio och Restaurang med hans familj. Vi tittade på Änglagård 3.. den va jätte bra =) Sen blev det Golden Farao.. åt gooood mat :)

Hämtade teo och fick en fika och sen hem. M nattar T nu så vi får se om han somnar gott :) Ledig i morgon för att dagis är stängt.. hmm vad ska vi hitta på ???? Några förslag??

Kraaaaamar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar