fredag 7 januari 2011

Helg

Ja då är det helg.

Lördagen startar inte så bra tyvärr :/ jag mår illa, yr ont i magen.. usch lite smått obehagligt.. men humöret på topp ändå :) När jag lagade gröt så fick jag springa till toan trodde jag skulle spy men jag lyckades hålla mig :P Men ingen bra start på dagen.

Sedan hade jag och Teo jätte roligt,, vi busar och titta på video, Manboy, Darin och öppningsnumret som va på melodifestivalen. Teo älskar att se dom :D Han vet vem Charlotte Perrelli är och Nanne Grönvall :) thii :) så duktig.
 Nu ska vi klä på oss och åka till familjen BLOM :) wiii...








 Fredagen :) Så hade vi besök av Frida , lille Ulf och hans syster Ester :) vad dom växer :) dom lekte som bara denn.. sen åkte vi Mc Donald och jag tog en Sallad :) faktiskt tycker jag att jag är lite duktig har hållit mig nyttig sen Ny År :) Sen blev dom trötta och så åkte var och en hem :)



Kraaam







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar