onsdag 12 januari 2011

God Gärning...

Idag lämnade jag Teo på dagis.. han har sina 15 timmars tider.. !! Sen åkte jag hen, slappade lite på soffan och sen pussade lite på min älskling som låg och sov :)

Sen 11.15 hade jag möte på arbetsförmedlingen om UGAN osv.. tog en stund att gå igenom lite allt möjligt och uppgradera information.
Däretfer gick jag till H&M och lite så :P * Gjorde en god lite gärning idag,, jag hjälpte en gammal dam, hon hade tappat sin sko halkskydd mitt i vägen, jag frågade om det va hennes och hon sa ja.. kom faktiskt lite bilar så jag hämtade den och hjälpte henne på med den :) Hon var så tacksam så hon nästan kramade mig :) Stolt blev jag ;) * roligt att man kan hjälpa till !! *  Efter det hämtade jag min lilla skrutt på dagis och vi åkte hem till gammelmormor och myste ,, drack kaffe och pratade. Mormor var oxå där :)
Men nu är vi hos mamma och ska äta lite sen ska vi hem :)

Teo tittar på Hajar som Hajar.
Jag sägar bara ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH fan att man inte har fast jobb och tid. Har hittat min DRÖM HÄST, det är ju fan!!

Men den tiden kommer när den kommer och tillbaka ska den, aldigt att jag lägger ner med mina hästar :) <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar