torsdag 13 januari 2011

Kväll Kväll !!

Hejsan hoppsan :)
Ja idag har jag jobbat 7-15.30 guuuuud så skönt det var och komma tillbaka till jobbet :) Dagen gick kanon bra !!! Sen hämtade jag lilleman på dagis, han vill inte åka hem :P haha!! busunge där.

Vi åkte till rusta och köpte väggfärg vit.. så nu ska det målas i hallen. Fasen att det inte hinns med innan Söndag då jag ska Ljusparty. Hm Hm.!!! fasen.

Teo vaknade inatt och hade lite panik, han va så rädd för skördetröskan som var i hans rum... hm vilken skördetröska tänkte jag och vart har han fått skördetröska ifrån. hm hm hm !! en fråga jag inte lär få svar på :P det va oxå det första han sa när jag väckte han på morgonen... Mamma skördetröskan.!!

Igår cyklade och 1 timme och ikväll ska jag cykla 1 timme.. ska cykla 1 timme varje dag!! känns kanon.

I morgon ska jag jobba 7-16.30.. ska bli kul. Sen jobbar jag 7-12 på lördag och kanske kanske på söndag kort dag! :)


Nu sitter Teo och tittar på  barnprogram och jag ska börja laga mat :) wiii.. men vad ska jag laga..hm? ?

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar