fredag 14 januari 2011

Fredag och massa mys!!

Hej hej ja nu är det fredag och jag börjar min dag med att stiga upp 05.25 och få Teo till dagis och jag till jobbet :) Slutade 16.30 och dagen har varit kanon bra :D

Nu så plockar jag lite här hemma , Teo tittar på Tv och min fantastiska man lagar mat :) Love you <3

Teo är så duktig på verkligen ALLT.. han varenda litet ord utala utmärkt :) han har oxå varit utan napp sen den 30/12-10 han är så duktig. Bryr sig inte ett dugg och det är as bra !!

*Ingen välling
*Ingen Napp
*Ingen blöja på dagen, men blöja dock på natten, men det ska han bli utan när han känner att han klarar det :)

Nja nu ska jag fortsätta städa för på söndag har jag Ljusparty och det måste vara fint tills dess.. Hinner inte städa i morgon har fullt upp...

jobbar 7-12
Till Sophie för att vi ska iväg på möte
Komma hem vid ca 17.00
Vid ca 17.00 kommer Noah och då ska vi vara barnvakt!!

Så en fullbokad Lördag och nästan lika så på söndag :)

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar