torsdag 27 januari 2011

Skit !

Åh jädra skit...
Teo är i stort sätt frisk och kan åka till dagis, neh så blir jag sjuk, hade lite feber när jag kom hem från jobbet, så då får jag vara hemma i morgon, det är ju faaaan. jag vill jobba!

I eftermiddag har Teo och jag haft en riktig mys dag. vi har ätit glass, skrattat busat, och gosat i soffan.. Han är för go min plutt.
Är så stolt.
Han är så söt för jag har gått ner något kilo och några cm runt magen, och så frågade jag min sambo, Syns det att jag har blivit några cm smalare, man fick sådan kul svar :P neh vet jag inte .. haha... men så kommer min underbaraste lilla son och säger, *du har blivit jätte smal mamma* och man blir så glad :) Älskar dig :) <3


Mja vad ska man göra, kanske ta och städa i teos rum och sen hela lgh!!
Ska se om vi kan måla teos rum i helgen :D hoppas :)

Kraaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar