söndag 16 januari 2011

LjusParty

Oj jag glömde visst igår och berätta om mitt ljusparty :)
Det var såååå roligt.
Phia från Partylite kom hem till mig och berättade om då Partylite och visade oss massa olika dofter, ljus, olika ljushållare och massa as fina saker. Jag säger det, jag är beroende :P haha!! Min vän Sophie var oxå där var så trevligt, även mamma, mormor,hanna,heidi och Ellen kom.

Jag bjöd på Ris ala malta och den var SUUUUPER god, kaffe och kakor :) vi blev mätta. För min del blev jag så mätt så det inte blev någon kvällsmat. Vid 19.30 kom pojkarna hem, dom fick så klart inte vara med på partyt, thii.. och glad var Martin för det :) haha!

Så jag har bokar nytt party för dom som inte kunde komma och för andra vänner :)
Efter igår av alla dofter så luktar det idag oxå :) så gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar